2013. december 26., csütörtök

.:2.Indulás:.

Boldog Karácsonyt mindenkinek! Megérkeztem a második réssel ami egyben az ajándékom is nektek. Remélem tetszik a történet és visszajeleztek vele kapcsolatban. Nézzetek be a többi blogomba is amit itt megtaláltok. Most már minden héten egy vagy két részt hozok ide is és a többi blogomba is. Nem is húzom az időtöket tovább. Lots Of Love Reni Everdeen :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Colette haragja elszáll és mellém pattan. Imádja a feltűnést. Viszont a duzzogása miatt nem tűnt fel neki, hogy ő is tiszta liszt. Effie magához ölel vagy inkább kinyomja belőlem a szuszt is. Mögötte megjelenik a felkészítő csapatom és puszival köszöntjük egymást. Miközben köszöntöm Cinnát is Effie elkezdi felolvasni a tervet. Octavia siránkozni kezd, hogy elhanyagoltam magamat miközben Colette köröttünk pattog.
- Ő a húgod? - kérdezi Venia. Bólintok és a fürdőszobába megyek fürdeni. Levetem a vadászos ruhámat és beállok a zuhany alá. Fel sem tűnt, hogy eddig amúgy fáztam. Flavius, Octavia és Venia berontanak a fürdőbe. Elkezdenek magyarázni mindenféle pletykát a Kapitóliumból. Például, hogy a fiúk alig várják, hogy végre ott legyek megint és láthassanak. Ezek szerint még megvannak a rajongóim. Az elmúlt hónapokban kétszer voltam a Kapitóliumban fellépni. Mondhatom, hogy fiúk voltak többségben. Az összes szőr lekerül a kezemről, a lábamról és egyebekről. A hajammal semmit nem csinálnak mivel úgyis sapkában leszek. Csak a szememre kapok egy kis sminket és már készen is vagyok. Cinna egy csinos csípőfarmert és egy nyakba kötős felsőt ad rám. Elszörnyedek. Utálom az ilyen ruhákat. Kényelmetlen és csak arra jó, hogy mutogassam magamat a Kapitóliumnak és Panemnek. Cinna tudja mennyire ki nem állhatom ezeket a ruhákat mivel én elmondtam Katnissnek aki Cinnának. Magamra erőltetem a ruhákat és egy kötöttnek kinéző pulcsiba bújok. Rám kerül a fehér vászonkabát és a sapka, sál. Colette és Cora még gyorsan megölelnek sok sikert kívánnak és egyebek majd átmennek Katnissékhez. Katniss és Peeta esküvőjére ők is jönni fognak mivel Prim és Mrs. Everdeen is jönnek. Ők meg jönnek velük. Az esküvő napján majd egy légpárnás hajó jön értük. Az ajtó becsukódik az orrom előtt és nagy levegőt veszek.
- 10 másodperc Chanel! - csicsereg Effie. Kösz, hogy emlékeztetsz. A telitalpú csizmámban toporgok, mikor végre lenyomhatom a kilincset és kiléphetek rajta. A kamerák most élőben mennek az egész országban. Puszit dobálok és kedélyesen csevegek a hogylétemről. Végül a kamerák leállnak és indulhatunk is. A vonatállomásra érve az első dolgom, hogy megkeresem a kabinomat és valami kényelmesebbet veszek fel. Beledugom a lábamat egy mamuszba és köntösben felkötött hajjal kimegyek a hátsó kabinba.
Levágom magamat és felhúzom a lábamat. Nyílik az ajtó és Katniss lép be rajta. Leül mellém nekem meg valami furcsa jut az eszembe.
- Milyen érzés elveszteni a mentorálltadat? - Katnisst váratlanul éri a kérdésem, de azért válaszol.
- Kiarát? Daisy megölte a bőségszarunál. Amúgy erről inkább kérdezd Haymitcht vagy Peetát. - Peetát kérdezzem? Oké ő kettőt vesztett el Katniss meg egyet. A gyomrom görcsbe rándul a gondolatra, hogy én is el fogok veszíteni egy kiválasztottat akinek én leszek a mentora. Kibámulok az ablakon és a fülem mögé tűrök egy hajtincset. Az első megálló a tizenegyedik körzet. Katniss engem néz és egyfolytában Kiara viselkedéséről magyaráz.
- Örülök, hogy te nem voltál olyan mint ő. - nevet fel a mondat végén. Felemelem a fejemet. Elmosolyodom és odahajolok hozzá, hogy megtudjam ölelni. Katniss megveregeti a vállamat és együtt megyünk vacsorázni. Olyan mintha még csak 10 perce ülnénk itt, de igazából egész nap csak ültünk. Effie egy ideig hallgat végül megkezdi a beszédét.
- Első állomás a 11. Körzet. Az ottani kiválasztottak Hyacinth és Zander. - kezdi. Lesütöm a szememet. Egyiket sem ismertem. Hyacinth előttem ment be a Játékmesterekhez Zander pedig nem tudom. Meghalt valamikor az arénába. Ja, igen, amikor éppen még Ulricával voltam. Emlékszem. Amúgy semmi kedvem az egész körúthoz. Találkozzak Ulrica, Fallon és Rochelle családjával? Na, nem. Én ezt nem akarom végig csinálni. Meg sem várom a vacsora végét kitolom a székemet és a kabinomba vágtatok. Bezárom magam mögött és senkit nem engedek be rajta. Lehunyom a szememet és lecsúszom az ajtón. Otthon leszel egy hét múlva Chanel! Ne, aggódj. Felállok a földről és az ablakhoz megyek. Az elsuhanó tájat bámulom. Gyönyörű bár nem sokat látni belőle. Azon gondolkodom, hogy mi lenne, ha az aratáson az egyik húgomat húznák ki. Megrázom a fejemet. Ez lehetetlen. Cora még 11 éves lesz nem sokára Colette, pedig kétszer van felírva összesen. Az estét a kabinomban töltöm és nem is megyek ki. Viszont a rémálmom után amiben megint megláttam Fallon halálát felállok és kimegyek. Levetem magamat egy székre és töltök magamnak egy pohár teát. Azt kortyolgatva bámulok magam elé és próbálom magamat rávenni, hogy ne legyek ilyen. Holnap ilyenkor már megint itt fogok ülni és Ulrica családjához fogok utazni. Remek. Utána, pedig Fallon és Geraint családja lesz a következő. Ahol ott lesz Florence Fallon ikre. Ha, most megállna a vonat fognám magamat és egész egyszerűen leugranék róla.            

4 megjegyzés:

  1. Így utólag is boldog karácsonyt :) naagyon örülök hogy most is raktál ki részt :)
    az előző rész nem annyira tetszett ezért is vártam ezt nagyon :) és nem is hiába nagyon szuper lett *-* de chanel hogy hogy volt a kapitóliumban 2 szer is a körút elött??és milyen fellépése volt?? vmikor jön a következő rész??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm neked is és volt fellépni biztos Effie intézte neki :D XD és táncolt szerintem holnap rakom a következő rész köszi hogy írtál :)

      Törlés
  2. Szia ma kezdtem olvasni a blogod. Nagyon tetszik és alig várom már a folytatását.
    B.U.É.K. !!!

    VálaszTörlés