2013. december 17., kedd

18.A végső harc

Még két lépés és ott leszünk. A bőségszarunál. Ott lesz Rochelle. Belekapaszkodom az egyik fába és kifújom az orromon keresztül a levegőt. Mindjárt kint leszek az arénából. Vagy halottként, vagy Győztesként. Gyerünk Chanel! Öld meg Rochellet és nyerd meg a 76.Éhezők Viadalát! Legyen rád büszke a mentorod és a családod. Ellököm magamat a fától és Nash oldalán kilépek a fenyvesből. A bőségszarut mintha csillámmal szórták volna, be annyira világít. A hó mintha soha nem lett volna, de nem is füves az egész. Jeges. A Játékmesterek nem bíznak mindent a véletlenre. Nash elengedi a kezemet és mellém áll. A bőségszarut kémlelem. Ott áll. A baltáját fényesíti a késével és gúnyosan vigyorog. Felemeli a fejét és ellöki magát a bőségszaru oldalától. Megforgatja a fejét és az övébe csúsztatja a kését.
- Megérkezett a tizenkettedik körzet szerelmespárja! - kiáltja cinikusan. Mintha valami játékszer lenne, körbeforgatja maga körül a baltát. Az idő mintha megállna. Mintha megint eszméletemet vesztettem volna. Nasht nem lehet megfékezni. Elindul Rochelle felé, de megcsúszik a jégen. Rochelle kihasználja az alkalmat és elhajítja a baltáját. Nashnek nincs, ideje elhajolni mivel elveszti az egyensúlyát. A balta belefúródik a fejébe és előttem esik össze. Rochelle keresztbe húzta a számításaimat. Megölte Nasht! Nash rám néz, és mielőtt meghal, ennyit mond.
- Öld meg. - a szája vérezni kezd és eldörren az ágyú. Az adrenalinom az egekbe szökik és kihúzok egy nyilat a tegezből. Felaljazom az íjamat és Rochelle felé irányítom. A lány hangosan felnevet. Vörös fürtjei csapkodnak az arcán miközben nevet.
- Kvittek vagyunk! - engedem le az íjat. - Én megöltem a te szövetségeseidet, te meg a szerelmemet! - dobom le a fegyveremet a földre. Rochelle elkomorodik és megrázza a fejét.
- Csak akkor leszünk kvittek, ha a csini tested egyenlő lesz a földdel! - csücsöríti az ajkait és rám mutat. Átugrok a barátomon és rohanni kezdek. Rohanni az életemért. Rochelle is elindul felém. Megragadom a karját és teljes erőmből a földre dobom. Rochelle felnyög és kapálózni kezd. Bal lábával belerúg, az oldalamba mire én felordítok. Fordít a helyzetünkön és én kezdek kapálózni. A késével szép csíkot húz az államon. Aztán az arcomon. A nyakamhoz szorítja a kést mire szabad kezemmel belevágok a hasába így kiterül a földön. Itt az ideje egy kis birkózásnak. A vér folyni kezd a vágásaimból. A lábaimmal hozzá szorítom a földhöz a kislányt kezeimmel a kezeit nyomom a földre. Rochelle szemében mintha könnyek csorognának.
- Megölted Horatiot! - nyög fel és meg sem próbál elmenekülni.
- Yestin ölte meg. - mondom, majd hozzá teszem. - Én öltem meg Yestint! - Rochelle a szemembe néz.
- Megölted Carsont! - most felsorolja a hivatásosokat? Megrázom a fejemet.
- Fallon ölte meg Carsont. - én meg szépen nyugodtan válaszolni fogok neki. A vörös lány felsikít.
- Megölted Clodaghot! - a lány az utolsó a listáján. Lehunyom a szememet egy másodpercre és erősebben szorítom a földhöz.
- Nash ölte meg. - vér csorog végig az arcomon le Rochelle arcára. - Egy hivatásost sem öltem. - fejezem be a mondandómat. Rochelle félre fordítja a fejét.
- Vár a családod. - mondja. Bólintok. Colette, Cora és apa. Mind várnak rám. - Engem nem vár senki. - sóhajt fel. Egy kézzel összefogom mindkét kezét és leveszem az egyik késemet az övemről. Rochelle lehunyja szemeit. Nem szívesen ölök meg kislányokat. De most kivételt teszek. Az égbe emelem a kést és lesújtok a lányra. Rochelle mintha köszönömöt suttogna, mielőtt meghal. Az ágyú eldörren. Felállok a földről és arrébb megyek, hogy elvihessék a halottakat. Felharsannak a harsonák.
- Hölgyeim és uraim a 76.Éhezők Viadalának győztese. Chanel Hebert! Tizenkettedik körzet! - Claudius Templesmith hangja beteríti az arénát. Elmosolyodom és összeesek a földön.

Egy számomra ismeretlen szobában ébredek és hozzá vagyok kötözve egy ágyhoz. A kezemből csövek állnak ki. A plafont kezdem bámulni. Mi történt? Semmire nem emlékszem. Csak arra, hogy Rochellet megölöm aztán ennyi. Hol vagyok? Egy Avox jön be a szobámba és egy tálca kaját tesz elém. Kilibben az ajtón és eltűnik. Megeszem, az előttem heverő ételt mivel rájövök, hogy már napok óta egy falatot sem ettem. Az utolsó falat lenyelése után elsötétül minden és kiütnek. Ez megy, néhány napon keresztül mire egy napon arra ébredek, hogy nem vagyok hozzákötözve az ágyhoz és nem lógnak ki belőlem csövek sem. Lerúgom magamról a takarót és felállok. A lábam tökéletes. Összeforrtak a nemrég még törött csontjaim. A falon egy tükör lóg, ezért odalépek elé és megnézem magamat benne. A hajam sima és meg van fésülve. Az arcom olyan mintha most születtem volna. A kapitóliumi emberek csodát műveltek velem. Az ágyamon megpillantok egy váltásruhát. Egy nadrág, pulcsi és garbó. Ebben voltam az arénában. Amint belebújok, a pulcsiba rosszul leszek. Mostantól hetekig kamerák fogják követni az életemet. Most nem fulladhatok meg. Ki kell innen szabadulnom. Az ajtóhoz megyek és kilépek rajta.
- Chanel! - hallom meg a nevemet. Soha életemben nem örültem még ennyire a hang tulajdonosának. Megfordulok, és 6 alakot pillantok meg. Katniss, Peeta, Haymitch, Cinna, Portia és Effie. A szám elé kapom a kezemet és rohanni kezdek. A kamerák most élőben közvetítik az örömáradatomat. Katniss és én majdnem felborulunk, amikor beleugrok a nyakába. A többiek nevetve néznek rám. Katniss eltol, magától aztán még egyszer magához ölel.
- Mi is meg akarjuk ölelni a győztest! - hangzik mögülem Peeta hangja. Elengedem Katnisst és Peetát is jól megszorongatom. Sorban megölelek mindenkit.
- Most menj készülődni. - lök rajtam egyet Katniss Cinna felé. Pislogok rá párat.
- Gyere velem. - kérem és kinyújtom a kezemet. Katniss Cinnára néz, aki egy bólintással engedélyt ad Katnissnek, hogy velünk jöjjön. Kimegyünk a kamerákkal teli helyiségből és elindulunk egy üres folyosón.
- Megcsináltad! - Katniss egész úton ezt a mondatot hajtogatja, mintha csak nem hinné el, amit mond. Belépünk a liftbe, ami elindul a tizenkettedik emeletre. Csendesen felmegyünk a lakosztályba ahol Venia, Octavia és Flavius már várnak ránk. Mindhárman egymás szavába kezdik magyarázni a viadal legfontosabb jeleneteit. Katniss sem könnyíti meg a helyzetemet ugyanis ő is beszélni kezd velük. Egyedül érzem magamat pedig még sosem voltam ennyire... Ennyire nem egyedül. Egy mindenféle kajával megrakott asztalhoz ülünk és enni kezdünk.
- Az volt a legmeghatóbb amikor Fallon nekiadta Chanelnek a nyakláncát! - áradozik Octavia mire automatikusan a nyakamhoz kapok, hogy ott van -e a nyakláncom. Nyugodtan kifújom a levegőt és megszorítom a kis F betűt. A kajálás után elküldenek engem zuhanyozni mivel állításuk szerint rám fér, mert tudják ám mikor fürödtem utoljára. Nem ellenkezem velük mivel ezzel én is egyet értek. Beállok a beprogramozott zuhanyzó alá és kiráz a hideg a kellemes langyos víztől. Amint kilépek Katniss aggódó tekintetével találom szembe magamat. Mielőtt a felkészítő csapat kezelésbe venne leültet a kanapéra.
- Mi a neved? - kérdezi. A kérdés tök váratlanul ér.
- Chanel Hebert. - felelek meglepődve. Katniss a fejét rázza.
- A teljes neved. - basszus. Utálom a teljes nevemet. Rohadt hosszú és nem használom.
- Chanelle Antoinette Hebert. - forgatom a szememet. Katniss még több ilyen kérdést tesz fel. A tízedik kérdés után leállítom, és megkérdezem, miért csinálja ezt.
- Johanna mondta, hogy csinálja meg. Tudod mi történt Daisyvel. - teszi a kezét a vállamra. Bólintok. Persze, hogy tudom. Semmire nem emlékszik, ami a viadal előtt történt vele. Csak a viadalra. Teljesen megőrül. És nem úgy, mint Annie Cresta hanem rosszabban. Katniss feláll, és mielőtt visszaad a felkészítő csapatnak ennyit mond.
- Készülj fel, mert látni fogod az össze halált, ami a viadalon történt. - suttogja a fülembe és odaad a felkészítő csapatomnak. Elkerekedett szemekkel bámulok utána. Ezt meg, hogy értette?

Hihetetlen, de véget ért a viadal. Az évadnak is mindjárt vége és ez szomorú :( Na, nem baj jön nem sokára a második. Halottak: Rochelle Mendoza, Nash Solomon. Ez brutális. Holnap jön a kövi remélem tetszeni fog. Lots of Love Reni Everdeen :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése