2013. december 22., vasárnap

.:1.Viadal utáni "élet":.

Na, sziasztok! Amint a mellékelt ábra mutatja, készen vagyok a második évad designjával és az első részével is! Remélem élvezni, fogjátok és velem maradtok a történettel. Fontos! A részek most már hetente kétszer lesznek! Lots of Love Reni Everdeen :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A tavat fújja előttem a szél akárcsak a hajamat.  Szinte várom, hogy Ulrica halott teste felbukkanjon a víz alól, de tisztában vagyok vele, hogy ez nem az aréna. Ez a tizenkettedik körzet tiltott területe. Az erdő. És, hogy miért vagyok én most itt? Erre szerintem hosszabb válaszolni, mint hinnétek. Szerintem kezdjük azon a napon, amikor lavina volt az arénában. Apa a bányában dolgozott a húgaim pedig iskolában voltak és a szénről tanultak. Egyszer csak megszólalt a csengő, ami annyit jelentett, hogy bányabaleset van. Colette átvágtatott Cora termébe és kirángatta onnan. A bánya bejáratához mentek és várták a túlélőket. Csak az a baj, hogy nem volt ilyen. Nem sokan dolgoztak a bányában akkor, de apa köztük volt. A tévések megérkeztek, hogy Nash és az én családommal interjút készítsenek. Csak a baj az, hogy nekem csak a két húgom volt, aki jelentkezett, hogy a családom. Nashnek az apja is a bányában volt akkor ezért neki csak az anyja, két nővére és az öccse ment. Colettenek és Corának nem volt senkije, aki vigyázhatott volna rájuk. Prim és Mrs. Everdeen Katniss állítása szerint közös erővel döntöttek úgy, hogy még akkor is vigyázni fognak a két lányra, ha én nem jövök vissza. Hogy miért? Nem tudom. De amúgy Katniss amint megtudta egyből mondta is nekik, hogy vegyék őket magukhoz. Szóval ennyi lenne apám halálának a története. De még mindig nincs itt vége az életemnek a viadal után. Vajon ezt lehet életnek nevezni? Miután visszajöttem és Prim benyugtatózott pár napig nem tértem magamhoz. Viszont amikor magamhoz tértem már egy új házban voltam. Amíg én "aludtam" addig a többiek berendezték a Győztesek Falujában a házunkat. Hetekig csak ültem a nappaliban és a viadalokat néztem amit Katniss szívesen megnézett velem. Na, jó nem mondom, hogy mindegyiket, de például a 75. -et néha röhögve néha komoran néztük. A tizenkettedik körzetből egy idegbeteg csajt húzott ki Katniss, akinek a neve Kiara volt. 4 pontot kapott a Játékmesterektől és az interjúja alatt megragadta Caesar Flickerman ingének a gallérját és sírva azt kiabálta, hogy: Meg fogok halni! Érted? Én is sírtam csak én a röhögéstől. Abban az évben egy hetedik körzetbeli lány nyert akinek, ha jól emlékszem a neve Daisy. Úgy nyert, hogy egyetlen egy baltát szerzett és már a bőségszarunál 20 embert lenyomott köztük egy hivatásos lányt is az első körzetből. A maradék három hivatásos elmenekült a völgybe és nem mertek előjönni. Daisy persze tudta, hogy hol vannak, de direkt nem kereste meg őket, hogy ne végezzen olyan hamar. Helyette ellógott és kifürkészte az egész arénát. Egy idő után megunta és megkereste a hivatásosokat. Viszont arra nem számított, hogy a Játékmesterek terveznek valamit. Mire odaért addigra már meghaltak ketten mivel földrengést szimuláltak. A lány kezéből kiesett a balta bele egy mélyedésbe. A második körzeti lány megijedt és beleugrott az árokba, hogy ne Daisy ölje meg. Daisy már azt hitte, hogy győzött, de nem. Elvesztette az egyensúlyát és nekicsapódott a hegynek. A viadal előtti élete teljesen kiesett az emlékezetéből ezért a Kapitóliumba költözött és meg sem próbál emlékezni. Igen tudom, hogy még mindig nem válaszoltam a kérdésre, hogy mit keresek én az erdőbe, de hamarosan megtudjátok. Szóval miután kijöttem az átmeneti depressziómból kellett valami talentum, amiben jó vagyok. Katniss azt mondta, hogy táncoljak, mert nem volt semmi, amit az arénában lenyomtam. Így táncos lettem. A pincét én, Katniss, Peeta, Prim, Colette és Cora átrendeztük és befestettük, hogy olyan legyen, mint egy táncos akármi. Effie boldogan küldött nekem zenéket, amikre mozoghatok. Ez kevésnek bizonyult mivel akármennyire is bele vagyok, bolondulva ebbe az egészbe unatkozom egyedül otthon. És most jön, hogy miért vagyok az erdőben. Katniss szerint elég jól lövök ahhoz, hogy eljárhassak vele vadászni ezért az óta együtt megyünk az erdőbe. Néha van olyan, hogy Gale is csatlakozik hozzánk, amikor éppen nem a bányában dolgozik. Amikor a bányabaleset volt szerencsére nem volt bent. A Zugból ismerem mivel vele is sokat üzleteltem régen. A mai nap viszont számomra borzalmas. Ma indulok a Győzelmi Körútra, amit a viadal után fél évvel rendeznek meg. Nyolc óra lehet, és nem sokára érkezik a felkészítő csapatom, Cinna és Effie Trinket is. Katniss a vállamra teszi a kezét.
- Izgulsz? - kérdezi. Elmosolyodom. Nem. Csak a húgaimért aggódom. Colette szörnyen kamaszodni kezdett, amíg én az arénában voltam. A haját hosszúra növesztette és csúnyán beszél. Persze próbálom megfékezni kisebb nagyobb sikerekkel mivel lehetetlen. Én már kinőttem belőle nagyjából, de nem mondanám, hogy teljesen. Mióta beköltöztünk a Győztesek Falujába Colette minden áldott délután Peetánál és figyelemmel követi, ahogy süt. Egyszer kikotyogta, hogy tetszik neki Peeta. Én meg jó nővér révén elmondtam Katnissnek aki csak nevetve legyintett.
- Nem annyira, mint te. - válaszolok és megrántom a hátamra akasztott tegezt. Katniss lesüti a szemét és a vállamat átölelve elindul velem hazafelé. Peeta még az ő győzelmi körútjukon megkérte a kezét, de még nem sikerült összeházasodniuk. Először is, azért mert még túl fiatalok voltak. Utána úgy volt, hogy a Kapitóliumban a Nagy Mészárlás után összeházasodnak, de el kellett halasztani, mert Prim összeszedett valami fertőzést és nélküle Katniss nem akart férjhez menni. Aztán jött az én viadalom és a miatt nem házasodtak össze. Viszont most én könyörögtem neki, hogy a Győzelmi Körutam végén legyen az esküvő. Peeta azonnal belement Katniss viszont habozott végül belement. Ezért durván egy hét múlva kimondhatják a boldogító igent. Betesszük az íjakat és a tegezeket egy fa odvába és megnézzük a hurkos csapdákat. Egész jó kis zsákmányt sikerül összegyűjtenünk. Nekünk nincsen rá szükségünk, viszont másnak igen. Katniss Gale családjának viszi a húst én meg Ocean családjának és Nash családjának is. Először Hazellehez megyünk és adunk neki két mókust. Hazelle sok sikert kíván nekem is és Katnissnek is majd tovább állunk. Bekopogok Ocean családjához. Olga nyit ajtót Ocean nővére. Az ő helyzetük kicsit nehezebb, mint a miénk. Az ő apjuk is meghalt a bányában csak ők öten vannak testvérek. Olga már 23 éves ezért nem jár aratásra. Viszont Ocean még most lesz 16 a három öccse (Omar, Oscar és Owen) mind járnak aratásra. Omar 12, Oscar 14, Owen pedig 15 éves. Owen és Ocean ikrek. Csak az irónia miatt mondjuk, hogy az öccse, mert Ocean előbb született 1 perccel. Egyébként rengeteget veszekszenek. Olga könnyes szemekkel megköszöni az ételt és már el is tűnik. Olga egy gyenge idegzetű lány. Folyamatosan sír és magában beszél. Nem tudom, hogy mi a baja, de nem is tervezem tőle megkérdezni. Tovább megyünk. Nash családjához. Amint Sage (Nash egyik nővére) meglát, minket berángat az ajtón és lenyom minket. Sage már elmúlt tizennyolc és ezzel ő a legidősebb a családban. Caprice a másik lány most lesz 18 éves Nash meg 16 éves volt. A legkisebb fiú Milo még most lesz 11 éves és szegény némának született. Sage mindenfélével megkínál bennünket, de sietnünk kell mivel a kelleténél többet voltunk az erdőben és mindjárt indulnunk kell. Sage elrakja a húst és kikísér minket. Még beugrunk a Zugba és vásárolunk néhány dolgot. Eszünk egy-egy tál levest Greasy Saenél és tényleg elindulunk haza. Katniss egész úton arról beszél, hogy mennyire fél az esküvőről én meg arról, hogy mennyire félek Florencetől. Már hónapok óta készítem magamat a vele való találkozásra, de esküszöm, hogy még Ulrica családjával is könnyebb lesz találkoznom. Megállunk Katniss háza előtt. Ma mindkét húgomat kiírattam a mai napra. Amíg az erdőben voltunk Cora átjött Katnissékhez Colette meg Peetához. Cora amint meglát, beleugrik a nyakamba és megpuszil.
- Futás haza! - teszem le a földre. Cora bólint és engedelmesen hazamegy. Prim mosolyogva kijön a nappaliból. - Nem volt vele gond? - Prim a fejét rázza. Megbeszéljük, hogy amíg oda leszünk, vigyáznak a lányokra. Prim imádja a húgaimat és ők is Primet. - Most mennem kell, mert ha nem megyek át Peetához Colette nem fogja békén hagyni! - forgatom meg a szememet. Katniss nevetve rám néz.
- A húgodnak jó ízlése van. - mondja. Meglököm a karját és elindulok. A hó ropog a talpam alatt és a cipőm megtelik sárfoltokkal. Mindig is szerettem a telet, de mióta hazajöttem utálom. Bekopogok Peetához aki azonnal beenged. Colette a nyomában van és minden lépését követi. Peeta amúgy nem találja ezt furának. Neki olyan Colette mintha a húga vagy valami ilyesmi lenne. Colette összefonja maga előtt a karját és gyilkos pillantást küld felém.
- Indulás haza törpe, mert ha nem Peeta megtud valamit, amit nem akarsz, hogy megtudjon! - mutatok az ajtóra. Colette kinyújtja a nyelvét és hangos csattanással bevágja maga mögött az ajtót. Peeta mosolyogva rám néz.
- Mit nem tudok? - kulcsolja össze a kezeit maga előtt. Hoppá. Ezt szépen megcsináltad Chanel!
- Lisztes vagy! Öltözz át, mert mindjárt itt vannak a kamerák. - fordulok meg és elindulok kifelé. - Ja, és nem ártana ha Haymitchez is átmennél. - mondom, és végleg elmegyek. A házamba érve Colette duzzogva a nappaliban ül Cora pedig pattog. Mögöttem ajtónyílás hallatszódék.
- Meglepetés! - Effie Trinket hangja semmit nem változott...

2 megjegyzés:

  1. Tetszik a történet, érdekel is. :) A helyesírást nézesd át valakivel, mert van pár vesszőhiba, nem kötekedni akarok, csak nehezebb megérteni a szöveget. :) Csak így tovább. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) És átszoktam nézetni a Worddel XD

      Törlés