2014. január 16., csütörtök

.:8.Ocean:.

Sajnálom, hogy késtem, de nem működött a gépem. :( Emiatt a héten még kapni fogtok egy részt csak nem tudom, hogy mikor. Vagy vasárnap vagy vasárnap. Nem is húzom tovább az időt Lots Of Love Reni Everdeen :)

Miután hazajöttünk a tizenkettedik körzetbe minden visszatért a régi kerékvágásba. Colette és Cora visszamentek a suliba. Katniss odaköltözött a férjéhez, de a házat még fenn tartja, hogy az anyukája és a húga ott lakhasson. Haymitch megint piálni kezdett én meg teljesen belemerültem a táncba. És, hogy őszinte legyek nem, amiatt kezdtem el táncolni a nap huszonnégy órájában, mert unatkoztam. Azért kezdtem el táncolni, mert felhúztam magamat. Tudom, hogy Gale a bányában dolgozik és tudom, hogy utána haza megy. De már lassan egy hónap telt el a Győzelmi Körút óta én meg mindjárt bekattanok, hogy azóta nem is találkoztunk. A hajam csomósan ragad a fejemre az izzadságtól és brutálisan idegesen csapkodom körbe. A zene dübörög a pincében és még a saját hangomat sem hallanám meg. A tükörből egy ideges és izzadt Chanel Hebert bámul vissza rám. Felnyögök és kikapcsolom a zenét. Lehuppanok a földre és felhúzom a térdemet. A homlokomat nekidöntöm a térdemnek és átölelem a kezemmel. Legszívesebben sikítanék, de nem megy. Mintha egy Avox lennék. Egy elnémított rabszolga. A Kapitólium elnémított rabszolgái, akik valami bűnt követtek el és ezért elvették tőlük a beszéd hatalmát. Én annyira sajnálom azokat a szerencsétleneket. Nem tudom, hogy mit követtek el, de sajnálom őket, amiért erre a sorsra kellett jutniuk. A Viadal alatt nekem is volt Avoxom. Vörös haja volt és Katniss akárhányszor ránézett a szemében, mintha könnyek gyülekeztek volna. Soha nem mesélte el, hogy miért. És mivel tudom, hogy nem szeret ilyenekről mesélni meg is értem. Önszántamból felállok és kimegyek a táncteremből. Vagyis a pincéből. Felszökdécselek a lépcsőn és a nappaliba megyek. Lerúgom a balett cipőmet és a nagy szekrényhez lépek, amiben az eddigi viadalok felvételei találhatóak meg. Valamiért most meg kell néznem. Meg kell néznem egyet. Csukott szemmel vezetem végig a kazettákon a kezemet végül megállapodik egyen. Kinyitom a szememet és kiveszem a kazettát a szekrényből. A lélegzetem eláll és majd nem kiesik a kezemből. Pont a 75. Éhezők Viadala. Daisy viadala. Felsóhajtok és a lejátszóhoz lépek. Még nem igazán tudom kezelni, de már annyira tudom, hogy be tudjam rakni a filmet. Lehuppanok a kanapéra és elindítom. Az aratással kezdődik és villámgyorsan letekerik a halálra vált kiválasztottakat. Így közelebbről megnézve Daisy arca semlegesnek tűnik, de a szemében ott csillog a nyerés vágy. Kiara arca most is minden pénzt megér. Úgy kapkodja a fejét, mint, aki még életében nem látott embert. Ez után már a felvonulás képeit látni, ahol Daisy fának öltözve Kiara pedig egész egyszerűen bányász sisakban és köpenyben. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy Cinna nem akarta ezt ráadni, de Katniss ragaszkodott hozzá mert tudta, hogy a lány úgy is meg fog halni. A pontozás következik, ahol meglepő módon Daisy 10 pontot kap Kiara meg négyet. Nem is kell sokat várni, mert már az interjúk jönnek. Daisy kacarászva beszélget a műsorvezetővel és idétlen pofákat vág. Kiara meg, mint egy elmebeteg. Odahajol Caesarhöz és megragadja az ingének a nyakát.
- Meg fogok halni Caesar! Érted? - kiabálja a képébe. Még szerencse, hogy a duda megszólal ugyanis Caesar teljesen kiakad. Az egyik kiválasztott szemszögéből látni, hogy mennek fel az arénába, ami egy nagy völgy körülölelve két heggyel. A gong után Daisy felkap egy kést és az útjába kerülőket leöli. Bemegy a szaruba és megszerez egy baltát. Levágja az egyes lány fejét és sorban megöli a többit is. Kiara a kettes lány keze által halt meg és nem is próbált meg védekezni. Az egyes és kettes fiú a kettes lány na, meg Daisy maradnak csak. Daisy már éppen megakarja támadni a Hivatásosakat, amikor eldörren az ágyú. A Hivatásosak megijednek és elszaladnak a völgybe. Daisy gúnyosan elvigyorodik és megnézi a halottakat. Belerúg egy pár kiválasztottba és elindul a hegy felé. Mielőtt azonban elindulna két táskába összeszedi magának az élelmet és a vizet meg minden ehetőt, amit talál a szaruban és elindul végleg. Látszik rajta, hogy nem akarja megölni még a maradék játékosokat. Egy szirtben tölti az éjszakát és nevetve nézi a halott kiválasztottakat. Két napig nem csinál semmit csak gyalog bejárja az arénát és megeszi az összes kajáját. Miután megette az utolsó zacskó húst is felkerekedik és elindul megkeresni a Hivatásosakat. Már éppen megtalálja őket pontosabban csak a kettes lányt ugyanis a másik kettő már meghalt. A Játékmesterek földrengést szimulálnak és Daisy kezéből kiesik a balta egyenesen a szakadékba. A kettes lány halálra ijed és a balta után ugrik. Pár perccel később láva tör ki a szakadékból és hozzávágja Daisyt a hegyszéléhez. Mielőtt megszólalnának a harsonák Daisy elveszti az eszméletét és ájultan összeesik a földön. Kikapcsolom a tévét és a földre hajítom a távirányítót.
- Ez szép. - hallok meg egy hangot az ajtóból. - Vagy tíz perce itt állok te meg rám se nézel. - elmosolyodok és felpattanok a székből. Ocean magához ölel és annyira szorít, hogy szinte megfulladok. Az utóbbi időben kicsit eltávolodtunk egymástól, mert nem járok iskolába és ritkábban találkozok.
- Ocean! Te, hogy kerülsz ide? - kérdezem vigyorogva és a konyhába invitálom. Csinálok mindkettőnknek egy pohár forrócsokit és leülök az asztalhoz.
- Hazahoztam a húgaidat, de Colette átment Peetához Cora meg Primmel maradt. - mosolyog és beleiszik a csokis meleg italba. - Mesélj. Hogy vagy?
- Pocsékul. - rázom meg a fejemet és elmesélem neki az egész körutat. Pontosabban nem csak a körutat a viadalt is. Az összes érzésemet elmondom neki és már majdnem sírok a beszámolóm végére.
- Tipikus pasi. Megcsókol és ennyi. - forgatja a szemét és ujjvégével megpöcköli az asztalt. Összeráncolom a szemöldökömet. Nagyon úgy tűnik, hogy van valami, amit elhallgat előlem.
- Ocean? - unszolom legjobb barátnőmet. A lány beletúr szőke hajába és felsóhajt. - Mondd el! - beharapja a száját és átdobja egyik lábát a másik felett.
- Amíg te a viadalon voltál addig Marco és én kicsit elmélyültünk. - suttogja maga elé elvörösödve. Marco a szomszédom volt még a Peremben. Ocean összebarátkozott azzal a fiúval, amíg én a hátam közepére sem kívántam.
- És megcsókolt. - kulcsolja össze a kezeit. - De utána meg hozzám se szólt. - hajtja le a fejét szomorúan. Megsimogatom a haját majd összeszedem a poharakat. Beteszem a mosogatóba és gyorsan elmosogatom őket. Kimegyünk a nappaliba és ott folytatjuk a beszélgetést.
- És milyen volt a Kapitólium? - Ocean hangja izgatottan cseng. Már éppen válaszolnék, amikor valaki beelőz.
- Ha Chanel nem lett volna ott azt mondanám, hogy borzalmas, de mivel ott volt ezt visszaszívom és átgondolom. A Kapitólium csodálatos volt. - felemelem a fejemet és összetalálkozik a tekintetem az Ő szürke tekintetével. Ocean elvigyorodik és felpattan. Szabadkozás nélkül távozik. Felállok a kanapéról és közelebb megyek a fiúhoz.
- Hogy kerülsz ide? - kérdezem suttogva. Gale elkapja a karomat és magához húz.
- Látni akartam a barátnőmet. - mondja és megsimítja a hajamat. Ami izzadt. És kócos. Elvörösödöm és nem a kinézetem miatt. Hanem a megszólításom miatt. Kezeimmel átkarolom a nyakát és közelebb hajolok hozzá. A szám összeér az övével és hosszan megcsókoljuk egymást. Megszűnik a világ létezni és mennyben érzem magamat, ahogy csókolózunk. Ilyet még életemben nem éreztem. Senkivel!
- Rosszkor?  

2 megjegyzés:

  1. Tudod, hogy elegem van?! Te is mindig akkor hagyod abba, amikor valószínűleg izgalmak következnének? Ki mondja ezt? Remélem minél hamarabb lesz kövi rész! Puszi: Vivi <3

    VálaszTörlés
  2. Szia! Megint elmaradtam a komival, és megint sorry de jó rész volt. Örültem, hogy végre Ocean is megjelenik. :DD

    VálaszTörlés