2014. január 12., vasárnap

.:7.Gale:.

Lenne egy fontos kérdésem. Szeretitek a blogomat? Elolvastam a régebbi kommenteket és észrevettem, hogy vagytok egy csomóan, akik mióta elkezdődött a második évad nem komiznak. Szeretném, ha leírnátok, hogy miért nem mert akkor megpróbálok változtatni. Lots of Love Reni Everdeen :)
_____________________________________________________________________________ 
A szertartás után az elnök palotájába megyünk megünnepelni a friss házasokat. Katniss és Peeta levakarhatatlan vigyorral az arcukon egymást átölelve forognak a táncparketten. Colette és Cora bugyután ugrálnak és kacagnak minden egyes lépésük után. Madge odalép hozzájuk és mosolyogva beszáll. Engem Prim húz a parkettre és rávesz, hogy kezdjek ugrálni. Nincs itt az egész tizenkettedik körzet csak, akikhez Katniss és Peeta ragaszkodtak. Például azok, akik a Zugban kereskednek. Mindannyian a kajapultot célozzák meg és nem terveznek táncolni. A zene véget ér és egy még pörgősebb kezdődik. Felnevetek és hagyom, hogy Prim forgasson és a kezembe kapaszkodva táncikáljon. Hullámozni kezdek és bedobok néhány általam fejlesztett mozdulatot. A tömeg zúgolódni kezd és kijjebb lépnek, hogy lássák a táncomat. A hajam az arcomra tapad az izzadságtól. Egy forgás közben kiszúrom Katniss vigyorgó arcát és feltartja a hüvelykujját. Mire észbe kapok a szám véget ér és én lihegve levágódom egy székre. Töltök magamnak egy pohár valamit és a tartalmát lecsorgatom a torkomon. Rátámasztom a könyökömet az asztalra és az arcommal rádőlök. Pislogok egy párat és ásítok egyet. Elég hosszú volt az elmúlt hét és én is elég fáradt vagyok. Az órámra pillantok. Másfél óra múlva éjfél. Effie éjfélkor megragad minket és felrak a vonatra. A körzetiek pedig felszállnak a légpárnásokra. Óvatosan megdörzsölöm a szemem, hogy azért a sminkem megmaradjon és a szoknyámat felhajtom, hogy megnézzem a combomat. Remeg. De miért? Rátapasztom a kezemet és megpróbálom leállítani. Akármennyire is próbálkozom a combom nem hagyja abba. Felnyögök és visszateszem rá a szoknyát.
- Jön táncolni Miss Hebert? - teszi egy fiú a vállamra a kezét. Összerezzenek a hangtól és megfordulok.
- Te táncolni akarsz? - tárom el a számat, ahogy felismerem a hang és a kéz tulajdonosát.
- Persze. Miért ne? - vigyorodik el Gale. Beleteszem a kezemet az övébe és hagyom, hogy felhúzzon. Furcsa, hogy Gale mosolyog és táncolni akar Katniss esküvőjén. Hiszen annak a lánynak az esküvőjén van, akit szeret. Megállunk a táncparkett közepén és Gale vállára teszem a kezemet a másikkal pedig az övét fogom a kezembe. Másik keze a derekamra csusszan és így táncolunk. Vagy inkább forgunk körbe. Szürke szemeivel a arcomat fürkészi és mosolyog.
- Jól vagy? - szólalok meg pár perccel később.
- Remekül. - válaszolja mosolyogva. Egy lassabb szám következik és Gale a kezét amivel az enyémet fogta a derekamat fogja át. Meglepődötten levegőt veszek és a nyaka köré fonom a karomat. Annyira közel állunk egymáshoz, hogy ugyanazt a levegőt lélegezzük be, amit a másik kifúj. Nem tudom, hogy mitől jövök jobban zavarba. Attól, hogy Gale a derekamat ölelgeti vagy attól, hogy éppen mindjárt smárolunk.
- Nem zavar, hogy Katniss esküvőjén vagy? Tudod most ment hozzá egy másik fiúhoz. - húzódok kicsit hátrébb, hogy láthassam a szemét. Gale mosolyogva szorosabban fonja a derekam köré a kezét.
- Chanel én tovább léptem. - mondja. A szívem gyorsabban kezd dobolni a mellkasomban és kezdem elveszíteni az eszméletemet. A fülemhez hajol és belesuttog. - Tetszel nekem kislány. - a pulzusom az egekbe szökik és hirtelen úgy érzem magamat, mint aki mindjárt megfullad. Lehámozom magamról Gale kezeit és elrohanok. A könnyeim maguktól kezdenek lefolyni az arcomon. Fél kézzel az arcomat törölgetem ezzel jobban elkenve a sminkemet a másik kezemmel az ajtó után kutatok. A fürdőszobába beérve levágódom a hideg kőre és nekidöntöm a csempének a hátamat. A gondolataim mindenhol járnak csak a körút körül nem. Gale azt mondta, hogy tetszem neki. Tovább lépett Katnissen. Katniss is túl lépett. Hozzá ment Peetához. De engem mégis zavarnak Gale érzései. Nem lehetek vele, mert még nem vagyok túl Nash halálán. A lelkem tiltakozik az ellen, hogy mással legyek. A tenyerembe temetem az arcomat és hagyom, hogy a könnyeim elhomályosítsák amúgy is homályos látásomat. Hallom, ahogy az ajtó kinyílik és egy szőke lányt látok meg belépni rajta. Prim.
- Mi történt? - ül le mellém és neki támaszkodik a csempének ő is. Megtörlöm a szememet és felsóhajtok. Halkan motyogva elmesélem a lánynak, hogy Gale mit mondott. Prim elgondolkodva néz rám és óvatosan elmosolyodik.
- Te tudtad igaz? - kérdezem szem forgatva. Prim bólint.
- Persze. Gale azóta rólad beszél, amióta az apád meghalt a bányarobbanásban. - bök oldalba. - Úgyhogy most menj ki. Keresd meg és legyél boldog. - pattan fel a földről és engem is felhúz. A szoknyám végét gyűrögetem, és bólintok. Ahogy kiérünk Prim eltűnik a táncolók között. Egy perccel később már a nővérével látom táncolni. Colette éppen Peetába karolva ugrál. Cora és Madge nevetve lépkednek egyik lábukról a másikra. És akkor megpillantom Galet. Az egyik oszlopnak van dőlve és semleges tekintettel néz maga elé. Nagy levegőt veszek és elnézést kérve átvágok a tömegen.
- Elnézés, bocsánat. - lökök félre pár embert. Nem sértődnek meg csak mosolyogva gratulálnak. És akkor belém hasít, hogy én igazából miért is vagyok itt igazából. A Győzelmi Körút. Az órámra pillantok. 10 perc múlva éjfél. Lekapom a lábamról a cipőmet és ott hagyom a tömegben. Futni kezdek. - Gale! - kiabálom. -Gale! - a fiú felkapja a fejét és megindul felém. Még néhány lépés és ott
vagyok. Véletlenül megbotlom valamiben és Gale karjai között térek vissza a valóságba.
- Ne haragudj, hogy megijesztettelek. - suttogom kuncorászva. Gale talpra állít és átöleli a derekamat. A homlokomat az övének döntöm.
- Nem haragszom. - mosolyodik el. Két keze közé fogja az arcomat és betapasztja a számat. A karomat a nyaka köré tekerem és lehunyom a szememet. Most léptem túl Nash halálán. És tényleg. A gyomrom szaltózni kezd, ahogy belemosolygok a csókba és nem akarok elszakadni tőle. A levegőnk elfogy és muszáj elengednem Gale nyakát.
- A tizenkettedikben találkozunk. - motyogja és elnéz a vállam felett. Effie öles léptekkel közeledik felém és int Galenek. Megragadja a kezemet és elindulunk. Közben összeszedjük a többieket és beszállunk a kocsiba, ami végre a vonat állomásra visz. Nem tudom megállni, hogy ne vigyorogjam végig az utat. Még a vonatra is ezzel az idegesítő vigyorral szállok fel. Cinna a kezembe nyom egy pohár teát. Katniss és Peeta átöltözve jönnek vissza az étkezőbe. Katniss megkérdezi, hogy miért vigyorgok ennyire. Beharapom a számat és a kabinomba húzom. Elmesélem neki is, hogy mi történt az esküvőn köztem és Gale között.
- Megcsókolt? - kérdezi izgatottan. Összeszorított szájjal bólintok.
- De neked ugye ez nem baj, hogy én...és ő. Szóval mi. - kezdek dadogni, de Katniss leállít.
- Ha zavarna nem mentem volna hozzá Peetához. - ölel magához. Akkor megnyugodtam.

      

5 megjegyzés:

  1. Úristen nem hiszem el, hogy összejöttek! Nagyon tetszett a rész, remélem hamar jön a kövi! :D <3

    VálaszTörlés
  2. Hú hát meglepődtem. Én mindent el tudtam volna képzelni,de ezt nem. Valahogy nekem a filmben nem jött be Gale karaktere remélem itt tetszeni fog. Na hozd a kövit gyorsan mert kíváncsi vagyok
    ui:bocs ha esetleg hülyén jön le nagyon szeretem a történetedet csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Igazából én az elején a történetnek komiztam,csak más néven de telóról vok, és innen nagyon nehéz írni, úgyhogy ne haragudj, de innen nagyon ritkán tudok írni. Nem a történeteddel van baj, hanem csak nem tudok komizni :-) am naon tetszett ez a rész, siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
  4. Akkor sztem little star néven írtam..

    VálaszTörlés