2014. február 25., kedd

Szünet

Nos van egy rossz hírem.
Sajnos nem mennek a részek úgy, mint régen. Fáradt vagyok hozzá, és nincs is ihletem. Ezért úgy döntöttem, hogy egy ideig szüneteltetem a blogot. Nem csak magam miatt döntöttem így. Végül is úgy tűnik már ti is érzitek, hogy mennyire erőltetettek a részek, és tartalmatlanok. Ezért egy pár hétre esetleg hónapra szünet lesz. Ha nem akartok lemaradni az írásomról, akkor ezekbe a blogjaimba szívesen várlak titeket.
We Remain <---- ide két naponta érkezik rész.
The Secon Quarter Quell (Haymitch viadala) <---dolgozom a részeken
He Could Be The One (Josh Hutcherson fanfiction)  <--- itt is dolgozom a  részeken, de a proli fenn van
Reni Everdeen és Vivien Brumán blogja <--- Viviennel közös személyes blogunk. Itt rólam tudtok meg többet.

Sajnálom tényleg, és szerintem a szünet olyan március végéig április elejéig fog tartani. Remélem megértitek, és a többi blogomat is megnézitek.
Lots Of Love: Reni Everdeen :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése