2014. január 4., szombat

.:4.Florence:.

Remélem, hogy nem késtem sokat és, hogy tetszeni fog nektek ez a rész. Kicsit sírós lett, de remélem, hogy tetszeni fog ;) Köszönöm a kommentet amit kaptam és a pipákat. Köszönöm a több, mint 6000 megtekintést imádlak titeket! Lots Of Love Reni Everdeen :)
____________________________________________________________________________ 

Akármennyire is rettegtem ettől a naptól eljött. A felkészítő csapatom is csak csendben sminkel és csinálja a hajamat. A gyomrom mióta felkeltem görcsben van és rettegek az egésztől, hogy látom Fallon családját. Az éjjel végig csak forgolódtam az ágyban. Nem tudtam aludni a gondolattól, hogy minek leszek ma kitéve. Cinna szerencsére csak egy könnyű feszes farmert és pulcsit ad rám, amitől már egy fokkal jobban érzem magamat. A hajam fel van tűzve a fejem tetejére és nincs rajtam annyi smink, mint általában. A vonat fékez egyet és gyorsan beledugom a lábamat a csizmámba. Effie most fel sem ajánlja a kártyákat. Tudja, hogy magamtól akarok beszélni. Az ujjaimat ropogtatom, amikor megpillantom a törvényszék épületét. A hideg végig fut a hátamon és muszáj felegyenesednem. Nekem ez nem megy.
- Én nem tudok oda kiállni egyedül! - jelentem ki feszülten. Katniss a kezembe csúsztatja kezeit. Óvatosan rám mosolyog.
- Kimegyek veled, de úgy, hogy csak látni fogsz. - a megkönnyebbülés úrrá lesz rajtam és felsóhajtok. Bevezetnek minket az előtérbe és megint megállok az ajtó előtt. A számon keresztül lélegzek és véletlenül lenyalom magamról a rúzst. Nincs vissza út. Ugyanúgy konferálnak fel, mint tegnap. Katniss lök egyet rajtam jelezve, hogy be kéne mennem. Feleszmélek a bambaságomból és csiga léptekkel odavonszolom magamat a mikrofon elé. Egy kislány mosolyogva virágot nyom a kezembe. Megköszönöm neki és elmosolyodok. Mivel Geraint és Fallon testvérek voltak csak egy család van itt. Egy kis termetű szőke nő, egy magasabb kopaszodó férfi és....Florence.
Ugyanúgy néz ki, min Fallon. Barna kiguvadó szemek. Hosszú világosabb barna haj és aranyos, kislányos arc. A szem elé kell kapnom a kezemet. Florence tekintete találkozik az enyémmel. Szomorú mosoly kúszik az arcára. Katnissre nézek. A fejével biccent, hogy kezdjem el a beszédemet. Remeg a hangom.
- Geraint és Fallon nélkül ma nem állhatnék itt. - kezdem és beharapom a számat. - Geraint többször is megmentette a húga életét. Csak egyszer találkoztam vele. Nem beszéltünk, de annyi elég volt, hogy tudjam, meg kell védenem a húgát. - elcsuklik a hangom az emléktől, hogy elsodorja a lavina a fiút. Észhez térítem magamat és folytatom. - Fallon nem csak a szövetségesem volt. A barátnőm is. Kölcsönösen megmentettük egymás életét. És jó volt, hogy ott volt nekem. - halványan elmosolyodok. - De meggondolatlan voltam és nem sikerült megmentenem. Annyira sajnálom. - motyogom remegő kezekkel. Megnézem a kislányt még egyszer és hirtelen valami különös érzés fut át rajtam. Fallon azt mesélte, hogy Florence sokkal, de sokkal ügyesebb és erősebb nála. Simán megnyerhette volna a viadalt. Akkor meg miért nem jelentkezett a testvére helyett? Belenézek Florence szemébe. Látja rajtam, hogy mennyire kiakadtam ezért tátog valamit. Sajnálja. Még szép, hogy sajnálja. Lejárt a beszédemre kijelölt idő. Visszamegyek az épületbe és a földre rogyok. A kezembe fogom a nyakamban csüngő F betűvel ellátott nyakláncot és sírva a tenyerembe temetem az arcomat. Tudtam, hogy nehéz lesz, de. hogy ennyire? Katniss kezét érzem a vállamon. Nem akarok itt maradni tovább. Örökre el akarok innen menni. A vacsorán szótlanul ülök és Fallon nyakláncát szorongatom a kezeim között. A vonat végre kibiceg az állomásról. Bedőlök a kabinomba és a fejemre húzom a takarót. Mély álomba zuhanok és legközelebb csak reggel ébredek fel. Hány olyan körzet van még ahol ilyen lesz a hatás? Mostantól fogva mindig Effie kártyáit olvasom. Valahol körbe lovagolom a körzetet. A negyedik körzetben kerülöm Saoirse családjának a tekintetét. Ugyanígy tettem a hatodik és hetedik körzetben is. Ez a Győzelmi Körút egy nagy hülyeség. Járd körbe azokat a családokat, akiknek a gyerekei miattad haltak meg. Ennél már csak az lenne a jobb ha megkérnéd őket arra, hogy bulit rendezzenek a tiszteletedre. Hihetetlen, hogy ezt mondom, de alig várom, hogy végre a Kapitóliumba érjünk, mert ott végre nem én leszek a fő adtrapció, hanem Katniss és Peeta. Apropó Katniss. Cinna egész úton vagy százféle ruhát próbáltatott fel vele. Most is itt áll mellettem és panaszkodik, hogy nem akar többet felpróbálni. Igyekszem mosolyogni, de ez nehezen megy. Az utolsó előtti állomásra igyekszünk. Az első körzetbe. Rochelle családjához. Hurrá!
Bocsi, hogy rövid lett, de csak ennyire tellett most tőlem. :( A Körút után hosszabbak lesznek!           

8 megjegyzés:

  1. Szokás szerint lenyűgöztél, remélem hamar jön a kövi rész!! :D <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! Én nem lettem volna képes megfogalmazni egy ilyen részt. Rochelle családjára azért még kíváncsi vagyok. Remélem hamar tudod hozni a következőt!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó :) Csak remélni tudom,hogy én is így tudjak írni,mert ez nagyon király. Tényleg :) A Can you hear me-hez mikor jön új rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) És őszinte legyek? Nem tudom. Már dolgozom rajta! Köszi, hogy írtál :)

      Törlés
    2. Én köszönöm hogy írod a sorozatot. A Can you hear me nagyon tetszik,persze ez is :)

      Törlés
  4. Ez a rész nagyon tetszett, csak így tovább :)
    Lou2

    VálaszTörlés