2014. január 9., csütörtök

.:6.Esküvő:.

Először is köszönöm a 10 feliratkozót! Miattatok írom a történetet! Másodszor köszönöm a komikat és a pipákat. Ezekért érdemes írnom a részeket :) Harmadszor köszönöm egy lánynak, akit nem szeretnék név szerint említeni, de rémélem, hogy tudja róla beszélek. Köszönöm neki, hogy elolvasta a történetemet és a suliban is elmondja a véleményét. Köszönök mindent, de tényleg mindent! Nem is húzom tovább az időt! Lots of Love Reni Everdeen :)
_______________________________________________________________________________
Hihetetlen, de a díszvacsorát végi vigyorogtam és észre sem vettem csak, amikor Katniss megbökte a könyökével a vállamat. Zavaromban elfordultam és inkább a kajámmal foglalkoztam. Most, hogy végre vége van a Győzelmi körútnak és már csak az Kapitólium van hátra. Igazából én még bele sem gondoltam, hogy mi lesz ott. Minden évben nagy szabású partikat szoktak rendezni, de idén esküvő lesz. Összerázkódom a hirtelen gondolatmenetemtől, mire Effie megérinti a kezemet.
- Minden rendben? - ráncolja a szemöldökét. Bólintok és belekortyolok a teámba. Igen rászoktam a teára. Katniss a ruhájában pörög és megáll a tükör előtt. Az ujjaimmal a poharamat ütögetem és a plafonra szegezem a tekintetemet.
- Ez a huszadik, amit felpróbálsz, Katniss! Jó lesz már. - rázom meg a fejemet nevetve. Katniss beharapja a száját és felém fordul. - Tényleg jó lesz. Eddig ez a legszebb.
- Szerintem is! - bólint Cinna a szoba másik végében. Hárman asszisztáltunk a jelenlétünkkel Katniss esküvői ruhaválasztásához. Cinna, aki tervezte őket, Effie, aki ragaszkodott hozzá és én, akit Katniss kért meg. Katniss félre néz és felsóhajt.
- Szerintem is. - adja be a derekát végre és vigyorogva lesüti a szemét. - Holnap férjhez megyek! - kiabálja. Mindannyian felkacagunk. Közben belekortyolok a teámba és felhúzom a lábamat, hogy rá tudjak ülni. Katniss leveszi a ruháját és visszaadja Cinnának. Felvesz egy kényelmesebbet és levágódik mellénk a kanapéra. Effie tölt neki egy pohár teát és átnyúlva fölöttem odaadja Katnissnek.
- Te nem izgulsz? - emeli a szájához a bögrét. Összeráncolt szemöldökkel leengedem a kezemet. Én? Izgulni? Ő megy férjhez én csak a koszorúslánya leszek. Az egyik. Öt koszorús lány lesz. Én, Prim, Madge, Colette és Cora. Colette nem rajongott igazából az ötletért, de, amikor meglátta a habos rózsaszín ruhát, amit viselnie kell megenyhült és rábólintott. Cora, amúgy is vállalta volna. Prim a húga ez csak természetes. Madge pedig önként jelentkezett, hogy velem együtt segít Katnissnek leánybúcsút rendezni. Szegény lány kicsit letört, amikor megtudta, hogy Katniss semmi ilyet nem szeretne. Ezért csak csendesen beszélgetett velünk.
- Nem. Kéne? - billentem oldalra a fejemet. Katniss elmosolyodik.
- Az interjú. Tudod Caesar Flickerman interjú. - világosít fel. Hirtelen leesik, hogy mire céloz. Megrázom a fejemet. Mióta visszajöttem a viadalról semmi lámpalázam nincsen. Mivel a tánc elfeledteti velem ezt az érzést. Ezért sem izgulok különösebben egy interjú miatt. Kiiszom az utolsó cseppet a bögréből és fáradtságra hivatkozva visszavonulok a szobámba. Ledobom magamról a ruhámat és beállok a fürdőszobába zuhanyozni. A hajamat direkt nem mosom meg, mert tudom, hogy holnap úgyis meg lesz mosva. Fáradtan és kimerülten dőlök be az ágyamba. Magamra húzom a takarómat és megpróbálom átgondolni az elmúlt hetet. Találkoztam minden kiválasztott családjával. Köztük két szövetségesemével is. Mégis a mai találkozás hagyott bennem a legmélyebb nyomot. Rochelle nővére azon mosolygott, hogy megöltem a húgát? Ez nagyon durva azért. Megértem, hogy haragszik rá még mindig, de csak a húga volt! Aztán ott van Florence. Aki annyira erős és harcos alkat. Miért nem jelentkezett a testvére helyett? Ulrica családjáról meg már nem is akarok beszélni. Valahogy nem fér a fejembe, hogy mennyire más ez a lány. Hiába gondolom azt, hogy csak a szövetségesem volt legbelül mégis azt érzem, hogy barátnők voltunk, mert megbíztunk egymásban. A párnába temetem az arcomat és lehunyom a szememet. Holnap hosszú napja lesz mindenkinek.
Nem tévedtem sokat azzal, hogy hosszú. Reggel kilencre érkeztünk meg a Kapitóliumba. A szállásunk a Kiképzőközpont lett és hála istennek két különböző emeletet kaptunk mi Katnissel és Peeta is. Engem gyorsan felöltöztettek az interjúmra és lesiettem a Kiképzőközpont elé, hogy beszélgessek egy kicsit a haverommal Caesarral, de csak gyorsan végigpörögtünk a körzeteken és az életemen. Az interjú után visszamentem a tizenkettedikre és átvettem valami kényelmesebbet. Katniss haja már készen volt már csak a sminkje hiányzott. Közben Effie folyamatos hívásban volt a virágszállítókkal. Cinna elvégezte az utolsó simításokat Katniss ruháján a csapat meg feszülten és precízen dolgoztak a menyasszony arcán. Én meg nyugodtan figyeltem az eget, hogy mikor futnak be a vendégek. A légpárnás nem sokkal később landolt a Kiképzőközpont tetején. Prim, Mrs,Everdeen, Colette, Cora és Madge léptek be pár perccel később a szobába. A húgaim a nyakamba ugrottak és agyon ölelgettek.
- Itt voltál a viadalon elszállásolva? - kérdezte meg Cora. Lesütöttem a szememet és bólintottam egyet. Miközben beálltam a sorba, hogy segítsek Katnissnek Effie elhúzott, hogy meg kellene nézni a termet mert állítólag nincs elegendő virág a teremben. Jelenleg is őt nyugtatom, hogy van elég virág nem kell aggódni emiatt. A terem egészen úgy van feldíszítve, ahogy elképzeltem. Két oldalt padok vannak, amikre le fogunk majd ülni a ceremónia alatt. Vörös szőnyeg van kikészítve és már előre fel van szórva rózsaszirmokkal. Azért remélem, hogy Katniss nem dob egy hátast, miközben férjhez megy.
- Chanelle figyelsz te egyáltalán rám? - emeli fel Effie a hangját. Két okból tudom, hogy ő szól rám. Az egyik az hogy csak ő hív a teljes nevemen. Kettő csak akkor, ha ideges rám. Megpördülök a tengelyem körül és a szemébe nézek.
- Persze. Szerintem nem kell több virág. - bólintok vigyorogva. Effie megforgatja a szemét és tovább magyaráz egy Avoxnak. Egy óra múlva elindulunk vissza a Kiképzőközpontba és fáradtan adom át magamat a felkészítő csapatnak. Szegények jól megdolgoznak ma. A koszorúslányokat és a menyasszonyt is ők készítik elő. A többiek már készen vannak. A hajamat loknikban a vállamra teszik és a sminkemet kicsit erősebbre csinálják, mint eddig. A ruhám ugyanaz a rózsaszín habos ruha, amit a többi koszorúslány is visel. A derekamnál ott a masni és tényleg nagyon csinos.
- Katniss siess már! - kiabálja Madge és mind izgatottan várjuk, hogy Katniss kilépjen a szobából. A szám elé kapom a kezemet. Katniss tényleg gyönyörű.
- Induljunk! Induljunk! Még elkésünk az esküvőről! - tapsikol Effie és a liftbe vezet minket. Szekereken visznek bennünket a helyszínre. Miközben hallgatom a lovak patkójának dobogását az elsuhanó tája figyelem. Fényözön mindenhol. A képre Katniss és Peeta képe van vetítve, hogy mindenki tudja, hogy ma összekötik az életüket. A lovak megállnak és kezdődhet is az ünnepség.
Haymitch lett Katniss tanúja Peeta tanúja, pedig Effie. A hatalmas ajtó kinyílik és elindulunk befelé. Legelöl megy Cora és Colette, akik még több virágot dobnak a földre. Mögöttük együnk mi hárman. Prim, Madge és én. A tömegben kiszúrom Galet és családját. Gale halálra váltan bámulja Peetát, aki már ott áll az oltárnál. Lehajtom a fejemet és tovább megyek. Megállunk a helyünkön és várjuk Katnisst. Katniss belekarol egykori mentorába és fátyollal a szemén indul meg vőlegénye felé. Peeta hatalmas mosollyal az arcán várja őt. Most valóra válik az álma és feleségül veszi Katniss Everdeent! Prim a kezével az enyémet kutatja és végül megfogja. A másik kezével Colettebe kapaszkodik. Colette megfogja Cora kezét. Én a másik kezemmel Madge keze után nyúlok. Így állunk egymásba kapaszkodva és nézzük az esküvőt. Katniss megérkezik és megáll Peeta előtt. Peeta leveszi róla a fátyolt és a szemébe néz. Soha életemben nem láttam még ehhez fogható ünnepséget.          

2 megjegyzés:

  1. Szokás szerint fantasztikus lett, remélem nemsokára jön a kövi!! :)

    VálaszTörlés
  2. hő kicsit elmaradtam a komizásal de jó lett :)) csak így tovább olvasom is a kövit

    VálaszTörlés